מ-NRG: צילם בת 14 במכשיר הסלולר ודקר את אביה למוות

אעלהדין שביטה, בן 27 מטירה, צילם את ביתו בת ה-14 של אחד מבעלי הדוכנים בשוק שבעיר. אביה של הנערה, פאיז קוואסמי, גילה כי ביתו צולמה ודרש כי שביטה ימחק את התמונות ממכשירו באופן מיידי. בתגובה, כך על פי כתב האישום שהוגש אל בית המשפט המחוזי שבפתח תקווה, שביטה דקר את קוואסמי וכעת מואשם ברציחתו.

השתלשלות האירועים

השתלשלות האירועים, ע"פ כתב האישום, היא כזו: שביטה הגיע אל שוק הציפורים המתקיים בעיר טירה. שם הבחין בנערה בת ה-14 והחל לצלם אותה בעזרת המצלמה של מכשיר הטלפון הסלולרי שברשותו. אחיה של הנערה ראה בכך פגיעה בכבודה של הנערה ועל כן פנה אל שביטה ודרש כי ימחק את התמונות מהמכשיר, בעודו מאיים על שביטה בסכין יפנית. גם אביה של הנערה הגיע אל המקום ודרש גם הוא את מחיקת התמונות.

במהלך הוויכוח, כך עולה מחקירת המשטרה, צעד שביטה אל דוכן סמוך, בו לקח סכין מטבח, דקר את האב בידו ובבית החזה ונמלט מהמקום. מאוחר יותר, הסגיר את עצמו שביטה לידי המשטרה ואף שחזר את המעשה.

דקירה-בטירה

משהסתיים האירוע פנה שביטה אל עו"ד פלילי שגיא זני, ובעזרתו הסגיר את עצמו לידי המשטרה. עורך דין זני מסר כי שביטה פעל אך ורק כאקט של הגנה עצמית, והוא מצטער על תוצאות האירוע. "הנאשם הוא אדם מהיישוב שהגיע לעשות קניות בשוק, כמו אזרחים רבים", אמר עו"ד זני.

לדברי זני, "הוא הותקף על ידי המוכר ובני משפחתו ונאלץ להגן על חייו. הנאשם מצר על התוצאה הטרגית של האירוע וטוען כי מדובר בהגנה עצמית".

חייגו 073-3744418 או השאירו פרטים

פוסטים נוספים בנושא: