עורך דין סמים - פרשת המזוודות הוורודות

הרשעה בפרשת "המזוודות הוורודות": קלות ראש עלולה לעלות ביוקר

לאחרונה פורסם ב-ynet ובכלי תקשורת נוספים על הרשעת אחת הצעירות בפרשת "המזוודות הוורודות". ארבע הצעירות הודו בייבוא סמים מסוכנים (15 ק"ג קוקאין וקטמין) מברלין לישראל והורשעו במסגרת עסקת טיעון שנחתמה איתן.

אחת הצעירות נשלחה ל-34 חודשי מאסר, בעוד יתר המורשעות לא הגיעו להסכמה עם הפרקליטות לעונש, שאותו יקבע השופט. הן יישלחו לתסקיר מבחן לפני כן.

הסמים הוסלקו בתוך מכשירי סוני פלייסטיישן, בקבוקי שמפו ואריזות מלח מים המלח ונתפסו בנתב"ג. במקרה שלפנינו מדובר על כתב אישום חמור למדי בשל היקף הייבוא וסוג הסם, אך גם במקרה של סחר בקנאביס או אפילו במקרה של עישון סם אסור להקל ראש.

גם עישון של סמים קלים עלול להביא אתכם לחדר החקירות במשטרה. בישראל, עבירות סמים מוגדרות כעבירות פליליות לכל דבר ועניין ונאשמים שמורשעים בביצוען עלולים למצוא את עצמם מאחורי סורג ובריח.

במקרה של חשד או אישום בתחום עבירות סמים, פנייה כמה שיותר מהר לעורך דין פלילי עשויה להוות גורם מכריע. קלות ראש, ואף ויתור על פנייה לעורך דין סמים, עלולה לעלות לכם ביוקר. במשך השנים נתקלנו באנשים רבים המואשמים בביצוע עבירות סמים ומקלים ראש במידת החומרה של העבירות. השאננות הזו תהיה בעוכריכם בסופו של דבר.

צריכים להתייעץ עם עורך דין עבירות סמים?

חייגו 073-3744418 או השאירו פרטים