עו"ד פלילי לקטינים

ילדכם הסתבך? 5 סיבות לפנות לעו"ד פלילי לקטינים

זה הסיוט הגדול של כל הורה: גיליתם שהילד או הילדה שלכם מעורבים בפלילים. אחרי ההלם הראשוני, הכעס הבלתי נמנע, ואולי ההלקאה העצמית, חשוב לחפש ייעוץ משפטי שיועיל לילדכם וגם לכם. עורך דין המתמחה בייצוג קטינים מספק סיוע וליווי בתקופה מאתגרת שכזו. מוזמנים לקרוא על חמש סיבות לפנות לעורך דין כאשר ילדכם מסתבך.

  1. היכרות מעמיקה עם חוק הנוער

עורך דין מומלץ המתמחה בייצוג קטינים צבר עם השנים ניסיון רב ויש לו ידע עשיר בדיני נוער ובחוק הנוער (טיפול והשגחה) בפרט. לעבירות נוער מורכבות ייחודית השונה ב-180 מעלות מתיקי בגירים. עו"ד עבירות קטינים נוכח בהליכים רבים והוא מכיר היטב את הזכויות וההגנות שהחוק נותן לקטינים במסגרת מערכת המשפט. בנוסף, חשוב להכיר את כל האספקטים הקשורים למערכות הרווחה והחינוך במדינת ישראל.

  1. קביעת אסטרטגיית הגנה מותאמת אישית

כל מקרה שבו מעורב קטין נדון לגופו. עורך דין מיומן מכין את ילדכם לפני החקירה ובונה לו אסטרטגיית הגנה אישית המותאמת לנסיבות. על ידי בניית הגנה חזקה, עו"ד פלילי מונע שימוש בטקטיקות שגויות כמו שמירה על זכות השתיקה.

  1. קידום תוכניות שיקום

חשוב מאוד להבין שבית המשפט לנוער מתמקד בשיקום ולא בענישה. עו"ד לקטינים יציג את אפשרויות הענישה החלופיות הזמינות לנערים או נערות שהסתבכו בפלילים. על אף הטיפול הלקוי בחלק מן המקרים של הרשויות בארץ, תוכניות אלו נועדו לספק הזדמנויות לשיקום ולשינוי חיובי.

  1. שמירה על זכויות הקטין

קטינים המעורבים בפלילים עומדים בפני השלכות חמורות שעלולות להרוס את העתיד שלהם. למרות מעורבות במעשים אלו, חמורים ככל שיהיו, לקטינים יש זכויות המעוגנות בספר החוקים. על מנת לשמור על זכויותיו של ילדכם בעת מעצר או חקירה, חשוב לקבל ייעוץ כמה שיותר מוקדם מעו"ד המתמחה בייצוג של קטינים ובני נוער.

  1. מניעת טעויות של הורים

ההתמודדות עם הסיטואציה סוחטת רגשית את הילד, אבל גם את ההורים. עורך דין המתמחה בייצוג קטינים משתף מניסיונו הרב ועוזר למנוע טעויות של הורים. הנטייה של ההורים היא לנסות ולפצות את הצד המתלונן ולפשר בין הצדדים כדי שהמתלונן יחזור בו. הורים שמנסים לפשר לפני החקירה עלולים לגרום לנזק ולא לתועלת ולכן עו"ד קטינים נמצא שם כדי להכווין.