סוחר סמים

כך חומקים סוחרי הסמים הגדולים ממשטרת ישראל

משטרת ישראל עצרה חשוד כבן 30, בחשד ששידל קטינים למכור עבורו סמים דרך אפליקציית טלגראס. על פי החשד, הוא שילם לשניים סכומי כסף קטנים בתמורה לסחר, ואף הציע להם ממתקים בתמורה לכך. בסופו של דבר הוא נעצר, ביחד עם הקטינים אותם שידל.

הטלגראס, עבור מי שלא יודע, שינה את כל מה שהכרנו על סחר סמים, אך גם לפניו, ברוב המוחלט של המקרים, סוחרי הסמים השונים היו פועלים בשיטת הפירמידה, כפי שנהוג גם כיום, דרך אפליקציית טלגראס.

כבר מזמן הסוחרים הגדולים הבינו, בטח כיום כשהם פועלים בטלגראס, כי הסיכוי להגיע אליהם בשיטת הפירמידה נמוך עד מאוד, שכן הנאמנות של קטינים בדרך כלל חזקה, וברוב המקרים המשטרה אכן מסתפקת בכתבי אישום מבלי להגיע לקודקודים.

בשל חשש להיתפס, הסוחרים הגדולים לא מבצעים את הסחר עצמו, ולכן הם מפקידים את הסמים בקטינים, שבדרך כלל מבצעים את הסחר בשל מצוקה כלכלית. אותם קטינים בדרך כלל משתמשים בעצמם בסם, וכשהם מבינים שדרושים סכומי כסף גדולים כדי לצרוך אותו באופן קבוע, הם מחליטים לסחור, רק כדי לרכוש קנאביס לשם צריכה עצמית, ולא כדי להפוך למיליונרים.

אופן הטיפול

בנוגע לטיפול בקטינים שנתפסים סוחרים בסמים, יש לבדוק את היקף השימוש. אם מדובר על קטינים הצורכים קנאביס באופן אינטנסיבי, יש להפנותם להליך תלוי. יש לציין שהכול תלוי במידת שיתוף הפעולה של אותם קטינים; אם יש להם יכולת רצון לעזור ולשתף פעולה, הדבר עשוי לעזור להם מאוד, שכן אין רצון להכתים את עתידם. לכן, קטינים המראים יציבות ומשתפים פעולה, יכולים לסיים הליך זה ללא כל הרשעה.

חייגו 073-3744418 או השאירו פרטים

פוסטים נוספים בנושא עבירות סמים