עו"ד פלילי לקטינים

עו"ד פלילי לקטינים: מדריך להורים לחוצים

גיליתם פתאום שהילד שלכם מעורב בפלילים? מדובר בחוויה לא נעימה עבור כל הורה, ולפעמים אף טראומטית ומלחיצה עבור ההורים ועבור הקטין עצמו. רגע אחרי שאתם מקבלים את הבשורה, חשוב שתפעלו במהירות וזכרו כי עו"ד פלילי לקטינים יכול להבטיח שזכויות הילד או הנער מוגנות. להלן מידע המסביר כיצד יש לנווט מול המשטרה ומערכת המשפט כאשר מדובר בקטינים העומדים בפני חקירה במשטרה או כתב אישום.

בישראל גיל האחריות הפלילית הוא 12 שנים. בית משפט לנוער מטפל בתיקים הקשורים לקטינים. בתי משפט אלה נותנים עדיפות לשיקום על פני ענישה. בעת בחירת עורך דין פלילי לקטינים, חשוב לבחור עורך דין עם מומחיות בדיני נוער. 

חפשו עו"ד בעל רקורד מוכח בטיפול בתיקים בהם מעורבים קטינים, שכן הוא מכיר את האתגרים המשפטיים הייחודיים הקשורים בעבירות נוער. יצירת אמון בין עורך הדין, הקטין וההורים היא חיונית.

מה עוד צריך לדעת?

בפגישה הראשונה עם עו"ד פלילי לקטינים ניתנת הזדמנות לדון בפרטי מצבו של ילדכם, להבין את ההשלכות האפשריות ולהכין אותו לחקירה. עורך הדין בונה למעשה את האסטרטגיה שעל פיה יש לפעול במצב מלחיץ ולא מוכר של חקירה ראשונה במשטרה.

יש לבחון את הראיות ולהעריך את החוזקות והחולשות של המקרה. עו"ד מנוסה שוקד על בניית הגנה חזקה המותאמת לנסיבות הייחודיות של מצבו של ילדכם. כפי שהוזכר, בית המשפט לנוער ינסה בראש ובראשונה לגרום לשיקום של הילד, ולאו דווקא יבחר בענישה כמו בתיקים של בגירים.

אין זמן להתמהמה

חשוב לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין פלילי לקטינים. לזמן יש תפקיד משמעותי במעצר ובחקירה של קטין, במיוחד אם זה המפגש הראשון שלהם עם רשויות החוק. תגובה  מהירה יכולה למתן השלכות הרסניות ולהגן על עתידו של ילדכם.

ניסיון של עו"ד פלילי לקטינים חשוב מאוד במקרים אלו. הנושא מצריך שיקול דעת מדוקדק ומומחיות שנצברת במהלך עשרות שנים. נתקלתם במצב ביש שכזה? אל תתמהמהו ופנו בהקדם לעורך דין פלילי לקטינים שיסייע לכם ולילדכם.

צריכים להתייעץ עם עו"ד פלילי לקטינים?

חייגו 073-3744418 או השאירו פרטים