עו"ד שגיא זני - עבירות סמים

עורך דין עבירות סמים: שאננות עלולה לעלות לכם ביוקר

עבירות סמים הן עבירות פליליות חמורות, שעלולות להוביל לעונשים כבדים לרבות מאסר בפועל לתקופה ארוכה. נאשמים בעבירות סמים נדרשים להתמודד עם הליך משפטי מורכב, הכולל חקירה משטרתית, הגשת כתב אישום, משפט פלילי ובמקרים מסוימים ערעור. עורך דין פלילי, המתמחה בתחום עבירות סמים, יודע לתת ייצוג משפטי מקצועי, המגן על זכויותיו של הנאשם. זו העבודה של עורך דין עבירות סמים וחשוב לפנות אליו בהקדם ולא להיות שאננים. אלו השלבים:

החקירה המשטרתית היא השלב הראשון בהליך הפלילי והיא קריטית להמשך. במהלך החקירה, החשוד, בעיקר אם מדובר בקטין, עלול למסור פרטים לא נחוצים שיסבכו אותו עוד יותר ולכן חשוב להתייעץ עם עו"ד סמים לפני החקירה.

עתידכם נמצא בידיים שלכם

בשלב השני מוגש בלא מעט מקרים כתב אישום. עורך דין פלילי בוחן את כתב האישום ומציג בפני הלקוח את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו, לרבות הגשת בקשה לביטול כתב האישום, הגשת כתב הגנה או ניהול משא ומתן עם התביעה.

אם כתב האישום לא מבוטל, המשפט הפלילי מתקיים בבית המשפט. עו"ד פלילי לסמים מייצג את הנאשם במהלך המשפט וטוען את טיעוניו. לעיתים הנאשם מזוכה, אך אם הוא מורשע הוא יכול להגיש ערעור. גם כאן העורך דין נמצא במרכז העניינים ומייעץ מניסיונו האם כדאי בכלל להגיש ערעור לערכאה גבוהה יותר.

עורך דין פלילי המתמחה בעבירות סמים מכיר את החוק ואת הפסיקה. כך הוא יודע מהן זכויותיו של הנאשם, מהם הסעיפים הרלוונטיים בחוק וכיצד ניתן להשתמש בפסיקה לטובת החשוד או הנאשם. כפי שהזכרנו, אין כאן מקום לשאננות ויותר ממומלץ לפנות לעו"ד עבירות סמים במקרה הצורך.

צריכים להתייעץ עם עו"ד פלילי המתמחה בעבירות סמים?

חייגו 073-3744418 או השאירו פרטים