עו"ד שגיא זני - עורך דין פלילי מומלץ לקטינים

עורך דין פלילי מומלץ לקטינים: למה חייבים ייעוץ משפטי

אף הורה לא רוצה להיתקל בסיטואציה הבאה: בנו או בתו חשודים או עומדים בפני הגשת כתב אישום. אחרי ההלם הראשוני, צריך לנשום עמוק ולהבין כי יש צורך דחוף להיעזר בעורך דין פלילי מומלץ לקטינים. עורכי דין המתמחים בהגנה על קטינים שהואשמו בביצוע עבירות פליליות מכירים את החוק על בוריו ויודעים להתנהל בצורה יעילה ומושכלת מול הרשויות.

פשעים אותם מבצעים בני נוער או קטינים שונים בתכלית מפשעים אותם מבצעים מבוגרים. החוקים בתחום שונים ובית המשפט לנוער פועל על פי אמות מידה שנקבעו בחוק. לעו"ד קטינים מומלץ יש הבנה עמוקה של מערכת המשפט לנוער ושל החוקים וההליכים הספציפיים הקשורים. עורך דין פלילי בעל ניסיון עם קטינים מדריך אתכם בהליכים המשפטיים, מגן על זכויות הקטין או הקטינה ומסייע להשיג את התוצאה האופטימלית.

עבירות קטינים נעות בין עבירות קלות כמו הפרות סדר ועד לפשעים חמורים כמו גניבה, תקיפה ושימוש או סחר בסמים. ההשלכות עלולות להיות חמורות, לרבות קנסות, עבודות שירות, מאסר על תנאי ומאסר בפועל. עורך דין קטינים יכול לפעול כדי למזער את הנזק ולדאוג לשיקום של הקטין.

יתר על כן, עו"ד פלילי מנוסה מכיר את מערכת המשפט בצורה מדוקדקת ויכול להגיע להסדר עם הפרקליטות כדי להפחית את העונש ואף להביא לזיכוי. אם ילדכם חשוד או מואשם בפלילים, חיוני להיעזר בעורך דין מיומן בעבירות קטינים ונוער.