עונש מאסר על תנאי בלבד לגבר בן 50 שהורשע בקיום שיחות עם קטינים

עבירות מין הינן מהעבירות הקשות בעולם העבירות הפליליות. עם זאת, וכמו בכל עבירה, קיימים סעיפים שונים לכל עבירה, כמו גם סיבות ונסיבות משתנות. עורך דין שגיא זני, המתמחה בייצוג חשודים בעבירות מין, מספר על ההצלחה במשפט של נאשם בן 50, שהורשע בקיום שיחות מקוונות עם קטין בן 13 ששימש כסוכן סמוי. השיחות כללו תכנים מיניים וניסיון מצד הנאשם לחתור לפגישה, והוא שוחרר אחרי מעצר של 5 ימים בתנאים מגבילים. במהלך השנה, הוא עבר תהליכים טיפוליים כחלק משירות מבחן, ובעקבות כך, בית המשפט הטיל עליו מאסר על תנאי בלבד. זוהי ללא ספק הצלחה כבירה למשרד עורכי דין שגיא זני. וכך עו"ד לעבירות מין זני מספר:

"הנאשם עבר הליך שיקומי משמעותי במסגרת שירות המבחן, וגם מצבו הרפואי מורכב ומסובך. בנוסף לכך, הנאשם עבר הליך גירושין והמשפחה לא מכירה ותומכת בו. מנגד, פדופיליה הינה תופעה רחבה ונפוצה מאד בשנים האחרונות, והמשטרה מבצעת מבצעים הכוללים הכנסת שוטרים ושוטרות סמויים לרחבי הרשת כדי למצוא את אותם פדופילים. הסוכנים מדברים עם החשודים, וכאשר נקבעת פגישה בין השניים, השוטרים עוצרים את החשוד.

עורך דין פלילי שגיא זני מציין כי "במקרה של אותו נאשם בן 50, מדובר באדם ללא עבר פלילי, ולאחר מספר ימים במעצר, הוחלט לשחררו בתנאים מגבילים, ולהעמידו בשירות מבחן, והשלמה של הליך שיקומי. כאן המקום להגיד, כי עד כה לא היה הבדל בין הנאשים בעבירות מין, וכולם היו צריכים לעבור את אותו המסלול, ללא קשר לעבירה שנעשתה. בעת האחרונה, נפתחה קבוצה טיפולית ניסיונית לעברייני מין באינטרנט בלבד, וזה מאפשר ומקל על אפשרויות השיקום של עברייני אינטרנט".

בסופו של יום, בית המשפט גזר על הנאשם עונש של מאסר על תנאי בלבד, ללא עבודות שירות לציבור (עקב בעיות רפואיות של הנאשם).

חייגו 073-3744418 או השאירו פרטים

פוסטים נוספים בנושא: